Ejendomskontorets åbningstider og placering fra 1. november 2021

Som oplyst på afdelingsmødet i september, vil ejendomskontoret fra mandag d. 1. november 2021 udvide åbningstiden for personlige henvendelser.

Samtidigt flytter kontoret ud af de gamle lokaler og vil i stedet for midlertidigt blive placeret i den blå containerbygning mellem blok 2 og 3.

De nye åbningstider er

  Telefontid Personlig henvendelse
Mandag Lukket 09.00-11.00
Tirsdag 09.00-11.00 Lukket
Onsdag Lukket Lukket
Torsdag 09.00-11.00 14.00-16.30
Fredag 09.00-11.00 Lukket

OBS! Der er stadig risiko for smitte med coronavirus, så vi anmoder venligst om, at der kun kommer én person pr. bolig ind på ejendomskontoret ad gangen.

I er selvfølgelig altid velkommen til også at kontakte os enten på telefon 44 97 76 75 i vores telefontid eller på mail kontakt@kontorbab.dk.

Med venlig hilsen
Ejendomskontoret


Download:

Ejendomskontorets-abningstider-november-2021.pdf