Ejendomskontorets åbningstider og placering fra 1. november 2021
Som oplyst på afdelingsmødet i september, vil ejendomskontoret fra mandag d. 1. november 2021 udvide åbningstiden for personlige henvendelser.
Samtidigt flytter kontoret ud af de gamle lokaler og vil i stedet for midlertidigt blive placeret i den blå containerbygning mellem blok 2 og 3.
De nye åbningstider er
Telefontid | Personlig henvendelse | |
Mandag | Lukket | 09.00-11.00 |
Tirsdag | 09.00-11.00 | Lukket |
Onsdag | Lukket | Lukket |
Torsdag | 09.00-11.00 | 14.00-16.30 |
Fredag | 09.00-11.00 | Lukket |
OBS! Der er stadig risiko for smitte med coronavirus, så vi anmoder venligst om, at der kun kommer én person pr. bolig ind på ejendomskontoret ad gangen.
I er selvfølgelig altid velkommen til også at kontakte os enten på telefon 44 97 76 75 i vores telefontid eller på mail kontakt@kontorbab.dk.
Med venlig hilsen
Ejendomskontoret